כניסה הרשמה צור קשר

מוצר בטיחותי של המכון הלאומי האמריקאי לבטיחות ובריאות בעבודה עלה לגמר תחרות חדשנות

 

עודכן ב:19/09/2012

 

מד נפיצות לאבק פחם שפותח על ידי המכון הלאומי לבטיחות ולבריאות תעסוקתית בארה"ב יחד עם שותפים מהתעשייה והמסחר הוא אחד מששת המתחרים שהגיעו לגמר בתכנית החידושים של משרד הבריאות והרווחה. זוהי תוכנית שנועדה ליצור הכרה בפרויקטים חדשניים בראשות עובדי משרד הבריאות והרווחה ולפתור את בעיות הבריאות הקשות ביותר במדינה. שרת הבריאות והרווחה, קטלן סיבליוס, הודיעה ב-7 לספטמבר, שלראשונה, יכול הציבור להצביע ולבחור את החידוש המועדף עליהם ביותר מבין המתחרים שהגיעו לגמר. ההצבעה לציבור היתה פתוחה עד ה- 14 לספטמבר.
 
"תכנית החידושים של משרד הבריאות והרווחה מכירה ומתגמלת רעיונות טובים ומקלה על הפצת החידושים ברחבי המשרד ומעבר לו" היא אמרה. "רעיונות ונוהגים חדשניים אינם מוגבלים למגזר הפרטי; עובדי ממשלה מפתחים רעיונות חדשים וחיבורים מאפשרים לשיפור עבודת הממשלה ושיפור הבריאות של כל האמריקאים."

עובדי משרד הבריאות והרווחה מוזמנים להגיש את החידושים שלהם פעמיים בשנה, והטובים מתוכם נבחרים בהצבעה באינטרנט על ידי כלל קהילת הבריאות והרווחה. ששת המתמודדים הסופיים נבחרים והפעם הציבור יבחר את הזוכה כ- "נבחר העם" שיוכרז ב- 24 לספטמבר. המתמודדים הסופיים בסיבוב זה נבחרו מתוך 60 הצעות. 

המודד של המכון הלאומי לבטיחות ולבריאות תעסוקתית בארה"ב מספק נתונים בזמן אמת כך שכורי פחם מתחת לאדמה ומפעילים של כורי פחם יכולים להעריך את הסיכון היחסי של הצטברות אבק בכורים. למעלה מ- 200 יחידות נמכרו ואלה נפרשים בכורים ברחבי ארצות הברית, לדברי משרד הבריאות והרווחה.

המתמודדים הסופיים האחרים הם:

  • פרויקט גנום של 100 אלף גורמי מחלות של מנהל המזון והתרופות, עם שותפים מהאקדמיה והתעשייה, שמנסה לפענח את הרצף הגנטי של 100,000 גורמי מחלה קטלניים במזון ולעשותם נגישים במאגר נתונים ציבורי חופשי במרכז לאומי למידע ביוטכנולוגי במכוני הבריאות הלאומיים.
  • מאגר חילופים של המכון הלאומי למחלות אלרגיה וזיהום. הצוות במכון הלאומי למחלות אלרגיה וזיהום יכול לפרסם ציוד מדעי ומשרדי וחומרים שאינם בשימוש יותר ולחפש פרטים שפורסמו על ידי אחרים. הסיכום של משרד הבריאות והרווחה אומר שתוכנית זאת חסכה למעלה מ- 30,000 $ מאז פורסמה בינואר.
  • פרויקט הדרכה מקוונת לעוסקים במזון, תוכנית רישוי שנוצרה על ידי שירותי הרווחה האינדיאניים של אזור אלבוקרק ושמשה להדרכה של 3,500 עסקי מזון בממוצע בכל שנה.
  • מרכז משרות בשירות הבריאות הלאומי, אתר העסקה מקוון המחבר מחפשי עבודה בתחום הרפואי, רופאים, אחיות, רופאי שיניים ורופאי בריאות הנפש עם מעסיקים בקהילות בהן שירותיהם חסרים.
  • כלי דיווח מקוונים של מכון הבריאות הלאומי של ארה"ב (RePORT), בהם ניתנים כל השירותים לציבור ולקהילה המדעית תחת קורת גג אחת לחיפוש מחקרים במימון מכון הבריאות הלאומי של ארה"ב.

מקור:
אתר OS&H


 

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע