כניסה הרשמה צור קשר

טקס סיום קורס ממונים על הבטיחות בעבודה למנהלים בכירים במפעלי כי"ל

 

עודכן ב:02/08/2012

 

בתאריך 16.7.2012 נערך טקס סיום קורס ממונים על הבטיחות בעבודה של המוסד לבטיחות ולגיהות למנהלים בכירים במפעלי כי"ל – קורס מס'' 7. בטקס חולקו תעודות לבוגרי הקורס.

נכחו בטקס מנהלים בכירים מקבוצת כימיקלים בישראל: מנכ"ל כי"ל דשנים – דני חן, סמנכ"ל בכיר משאבי אנוש – רפפורט אשר, סמנכ"ל בכיר כי"ל מוצרים תעשיתים – עופר ליפשיץ, סמנכ"ל בכיר תפעול מפעלי ים המלח – דוד זבידה, סמנכ"ל בטיחות ומנהל מרכז מצוינות – בני שגיב. כמו כן נכחו מנהל בפועל, של המוסד לבטיחות וגהות – ישראל שרייבמן, מפקח עבודה איזורי - מיכאל ליבפרוינד ונציגי מחוז באר שבע והדרום של המוסד לבטיחות וגיהות, מר זאב שכטר - מנהל המחוז ומר שלי הרצל - מדריך המוסד לבטיחות. 

מר אשר גרינבאום - משנה למנכ"ל כי"ל, בירך את החניכים המסיימים וציין את המחויבות של כי"ל לאפס תאונות עבודה. ברכה מיוחדת נאמרה ע"י מר משה בונבידה שנבחר כחניך המצטיין בקורס, אותה פתח במשפט: "להיות אדם פירושו לקבל אחריות". בברכתו ציין מר בונבידה את מגוון הנושאים והידע אשר הקנה להם קורס הממונים, כמו כן שיבח את איכות המרצים ואופן העברת החומרים. בונבידה הוסיף כי בחברת כימיקלים לישראל, תאונה אינה בהכרח גזירת גורל, כעובדים וכמנהלים עלינו לעמוד בפרץ, כדי שתרבות הבטיחות תהיה לדרך חיים.

מר בני שגיב - סמנכ"ל בטיחות ומנהל מרכז מצוינות שהוביל את הקורס מטעם כי"ל בירך גם הוא ואמר שהוא מאמין כי בוגרי הקורס יהוו את דור המנהלים שיגשים את החזון ויהפוך את הבטיחות לתרבות הרשומה ב DNA של החברה.   

מפעלי כי"ל והמחוז הדרומי של המוסד לבטיחות וגיהות משתפים פעולה בנושאים רבים, וגולת הכותרת הינה קורסי הממונים על הבטיחות בעבודה המתקיימים אחת לשנה. בתאריך 3.9.2012 מתעתד להיפתח קורס נוסף למנהלים בכירים של מפעלי ים המלח.

 

מקור:
הרצל שלי, מדריך המוסד לבטיחות וגיהות, מחוז באר שבע והדרום ומורשה הטמעת מלב"ב

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע