כניסה הרשמה צור קשר

עושים בטיחות במנהרת הרכבת לירושלים

 

עודכן ב:20/06/2012

 

ועדת הבנייה של המוסד לבטיחות ולגיהות ערכה בתאריך 14.6.2012 סיור במתקני מנהרת הרכבת לירושלים - קו מהיר לירושלים קטע ב. 



את הסיור אירח, מר אלי בן עזרא ממונה הבטיחות מטעם הפיקוח על הפרויקט. הפרויקט מבוצע על ידי חברת מנרב הנדסה והפיקוח נעשה על ידי חברת דנה הנדסה. אינג איתן חנני ממונה על הבטיחות מחברת מנרב נתן הסבר מיקצועי רחב על הפרויקט המורכב ושיטות העבודה הייחודיות ופרט את עשיית הבטיחות המתבצעת בשטח.

מר אריאל שטרן מנהל פרויקטים מחברת דנה הנדסה הסביר אודות לוחות הזמנים ומורכבות התהליך של הביצוע של הפרויקט. כמו כן במהלך הביקור ביקרו המשתתפים גם במפעל הבטון של חברת מנרב הנדסה ובנין - חטיבה הטרומית אשר עוסק ביציקות של אלמנטי בטון למנהרה.

בסיום הביקור הודו מר שרייבמן ומר שמר למארחים על הסיור המוצלח והמעשיר והעניקו תעודת הוקרה לצוות ניהול הפרויקט.

בסיור השתתפו:
יו"ר ועדת הבניה וממונה הבטיחות יונה שמר,
מר ישראל שרייבמן מנהל בפועל של המוסד לבטיחות ולגיהות,
מר דב דביר - מנהל מחוז תל אביב והמרכז של המוסד לבטיחות ולגיהות,
מר יעקב פקליס – נציג מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית,
מר מירון ענבר – ממונה על הבטיחות,
מר קאסם קאדמן - נציג ארגון הממונים על הבטיחות,
מר איגור פרלמן – מדריך ארצי לבטיחות בבנייה,
מר שמחה עפר – מדריך בטיחות בבנייה במחוז תל-אביב והמרכז
מר מיכאל לרר – עורך מקצועי במוסד לבטיחות ולגיהות
מר שלמה איציקובסקי – מנהל תחום הנדסה ותורת הבטיחות.

מקור:
שלמה איציקובסקי, מזכיר וועדת בניה, המוסד לבטיחות וגיהות

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.11.2024

 

שאלה:

האם נדרש סימון אזהרה לדלתות זכוכית?

 

התשובה:

דלתות/מחיצות מזכוכית שקופה עלולות להוות סיכון בטיחותי.הזכוכית שבירה ועלולה להתנפץ לחלקים ולרסיסים מסוכנים כאשר נחבט בה גוף אדם.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע