כניסה הרשמה צור קשר

מפגש פורום ממוני בטיחות בבתי חולים

 

עודכן ב:28/02/2012

 

בתאריך 14.2.2012 נפגשו ממוני הבטיחות של בתי החולים הממשלתיים ובתי החולים של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי ברזילי באשקלון ליום בטיחות ייחודי בנושאים משותפים. 

קידם בברכה את המפגש יו"ר וועדת הבטיחות, סגן מנהל אדמיניסטרטיבי מר יובל בן מרדכי שסקר בקצרה את קידום הבטיחות בפרויקט מכשיר ה- MRI החדש שהחל לפעול לפני כחודשיים ב"ברזילי", בירך את באי המפגש והדגיש את החשיבות בהתקיימותו של הפורום.  

יהודה אביצור, ממונה על הבטיחות של המרכז הרפואי "ברזילי" העביר הרצאה בנושאי בטיחות בשימוש ובתפעול של מכשיר ה- MRI והשלכות הבטיחות על צוות ביה"ח ועל בטיחות המטופל והציג למשתתפים נוהל שנכתב למטרה חשובה זו. בהמשך, זכו המשתתפים להרצאה מאלפת וסקירת פסקי דין בהיבט אחריות ממונים על בטיחות מהיועצת המשפטית של ארגון הממונים, עו"ד הגב'' טלי שקד.

ולסיום, בוצע סיור והוצג מכשור חדיש שנרכש המשמש לעיקור פסולת ביולוגית אשר קיבל את האישורים הנדרשים מכלל הרשויות ומופעל כפיילוט ראשון מסוגו בארץ ב"ברזילי". 

פורום ממוני הבטיחות החליט כי המתכונת של אירוח מדי רבעון, כל פעם בבית חולים אחר בארץ היא מתכונת מנצחת ומגבשת שתתרום להפריה הדדית, להעלאת בעיות משותפות ברמה הארצית. זו במה נפלאה להחלפת דעות ומסרים בנושאי בטיחות, בריאות תעסוקתית ואיכות סביבה. 

במפגש השתתפו נציגי בתי החולים : שיבא תל השומר, איכילוב, הלל יפה, ברזילי, העמק, רמב"ם, באר יעקב ונס ציונה, רבין – בילינסון, שניידר, אסף הרופא.  

ממונה על הבטיחות של המרכז רפואי "הלל יפה" בחדרה הגב'' פולינה מצר, הזמינה את המשתתפים למפגש הבא שתארח בחודש מאי 2012.    

מקור: 
פולינה מצר, ממונה בטיחות מרכז רפואי הלל יפה                 

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.07.2024

 

שאלה:

מהי ההסמכה הנדרשת למפעיל עגורן גשר עילי בעל עומס עבודה בטוח - מתחת ל- 1000 ק"ג?

 

התשובה:

תקנות הבטיחות בעבודה (עגורנאים, מפעילי מכונות הרמה אחרות ואתתים), -1992, מסווגת את סוגי העגורנים ומנחות לגבי אופן ההסמכה של מפעיליהם.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע