כניסה הרשמה צור קשר

ביקור יועצת ארגונומית ארצית של המוס"ל במפעל פלקסטרוניקס אופקים

 

עודכן ב:07/12/2011

 

בתאריך 4.12.2011 נערך ביקור במפעל פלקסטרוניקס אופקים, בהשתתפות ד"ר יוהנה גייגר, מר שמשון צור מנהל הבטיחות ומר שמואל ביתן מדריך בטיחות בתעשייה של המוס"ל .

פלקסטרוניקס הינה ספק עולמי של שירות ייצור אלקטרוניים (EMS) המתמקד באספקת שירותי תכנון וייצור חדשניים, לשבעה נתחי מפתח של השוק: רכב, מחשוב, צרכן דיגיטלי, תעשייתי, תשתיות, רפואי ותקשורת ניידת. פלקסטרוניקס מסייעת ללקוחותיה לתכנן, לבנות ולשלח ולתת שירות לאמצעים אלקטרוניים, באמצעות של רשת מתקנים, הנמצאים ביותר מ-30 מדינות על פני חמש יבשות.

המפעל בעל תקנים ישראלים:

  • OHASAS 18001 מערכת לניהול בטיחות
  • ISO 14001 מערכת לניהול איכות הסביבה
  • ISO 9001 מערכת לניהול איכות

המפעל הינו חבר בארגון הבטיחות למיישמי מערכות ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה (מנבב"ת) –ILO.

ד"ר יוהנה גייגר, מדריכת ארגונומית ארצית של המוסד לבטיחות ולגיהות, מבצעת סקרים ארגונומיים במפעלים בלווי מדריכי המוס"ל וצוות בטיחות פנימי של המפעל. מטרת הסקר לאתר גורמי סיכון לפגיעות שלד-שריר, לרבות פגיעות גב, צוואר וידיים, ולהציע המלצות להפחתת הסיכונים. פתרונות אפשריים כוללים שינויים בצורת עבודה, התאמת עמדות ושינוים בציוד, בנהלים או בהרגלי עבודה.

במסגרת הסיור שנערך במפעל ניכר היה לראות את שיתוף פעולה המלא שבין מנהלי המחלקות השונות ועובדיהם, מנהל הבטיחות וד"ר יוהנה גייגר.   מפעל פלקסטרוניקס עובד בקשר הדוק על המוס"ל מחוז ב"ש והדרום ובימים אלה מר שמשון צור המתפקד כמנהל בטיחות נמצא בשלבי סיום של "קורס ממונים על הבטיחות" במוס"ל, להכשרתו לתפקיד "ממונה הבטיחות" במפעל.

(בתמונות בשמאל לימין ולהפך: ד"ר יוהנה גייגר, מר שמשון צור ושמואל ביתן- מדריך המס"ל מחוז ב"ש והדרום)

מקור:
שמואל ביתן, מחוז ב"ש והדרום, המוסד לבטיחות ולגיהות

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 09.10.2024

 

שאלה:

האם נדרש התקן למניעת עלייה/טיפוס על סולם קבוע - סולמות קבועים?

 

התשובה:

הדרישות להתקנה ושימוש בסולמות קבועים מופיעות בתחיקה שלהלן:

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע