כניסה הרשמה צור קשר

הענקת גביע הבטיחות בתחנת הכוח אשכול – חברת החשמל

 

עודכן ב:23/11/2011

 

במסגרת יום פעילות ייחודי וססגוני, הנערך זו השנה השישית בתחנה, נחשפו העובדים בתחנת הכוח אשכול למגוון של פעולות והרצאות בנושאים שונים ובהם: בטיחות בעבודה, איכות הסביבה ועוד. כמו כן הוקמו ביתנים וכיתות בטיחות שבהם הוצגו נושאי בטיחות שונים ומגוונים.

גביע מנכ"ל חברת החשמל לבטיחות הוענק לתחנת הכוח אשכול אשר זכתה בו זו השנה השלישית ברציפות, ועל כן, יישאר הגביע בתחנה לצמיתות.

טקס הענקת הגביע היה שיאו של יום "שרות בטיחות ואיכות (שב"א)" שנערך בתאריך 15.11.2011 ובמהלכו חולקו תעודות הוקרה לעובדים אשר הצטיינו ובלטו בפעילותם למען קידום הבטיחות באתר.

בדברי ברכתו ציין מנהל תחה"כ אשכול מר אמנון ביבי כי הזכייה, זו השנה השלישית הינה ברציפות תוצאה של פעילות פרואקטיבית ענפה ופורייה של ועדת הבטיחות ויושבי הראש שלה, של ממונה הבטיחות, של נאמני הבטיחות ושל כל עובד ועובדת באתר.

מנכ"ל החברה שיבח את ההישג חסר התקדים של התחנה, ציין בדבריו את הצורך לשמר ולשמור עליו והדגיש כי, המשאב האנושי הוא הדבר היקר ביותר שיש לנו ועל כן, בטיחות העובדים צריכה להיות אצלנו בעדיפות עליונה.

יש לציין לחיוב שיתף פעולה פורה בין המוסד לבטיחות וגהות ולבין גורמי הבטיחות בתחנת הכוח אשכול שכולל התייעצויות ,השתתפות בועדות בטיחות ופגישת עם הגורמים המקצועיים בתחנה. מחוז ירושלים והשפלה במוסד לבטיחות וגהות השתתף באופן פעיל ואף נערכה פגישת עבודה פורה בין מדריך המוסד לבטיחות וגיהות – מר ראובן בן שמעון ולבין צוות הבטיחות של התחנה ובהם מר מרדכי נוימן ומר אבי כהן ממוני הבטיחות של תחנת הכוח אשכול אשר פועלים לקידום הבטיחות בתחנת הכוח אשכול.

תודות למארגני הכנס הנוספים ובהם הגב'' אורלי אלפרנג''י ממדור הבטיחות ומר צדיק יוסף –מנהל מחלקת בטיחות במרחב הדרום בחברת החשמל.

 מקור:
ראובן בן שמעון, מדריך בטיחות בתעשייה ובבניה, המוסד לבטיחות ולגיהות

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע