כניסה הרשמה צור קשר

ביקור באתר העבודה של "מנהרת ניל"י", במסגרת כביש חוצה ישראל

 

עודכן ב:12/03/2008

 

חברי ועדת הבנייה של המוסד לבטיחות ולגיהות וכן, מנהל המוס"ל, חלק מאנשי אגף הנדסה ומיחשוב והח"מ, עובדי המוס"ל, התארחו ב-4 מרץ 2008 באתר חפירת מינהרה של כביש חוצה ישראל באזור גבעת ניל"י.

המארחים: מר אריק גלזר מנכ"ל החברה המבצעת ("רולצור") ומר איתן חנני, מהנדס הבטיחות של החברה הציגו את עבודות המינהור באופן כללי, על בעיות הבטיחות המצריכות פתרון ואת שיטת ניהול הבטיחות אצלם, כולל פתרונות בטיחותיים שונים בתחומי החפירה והתוצאה הסופית - המנהרה - מחד ונושאי הבטיחות היומיומית לעובדים, מאידך.

העבודה כוללת חפירה של 2 מינהרות באורך 300 מ' כל אחת, להעברת התנועה ב-2 הכיוונים. העבודה נעשית לאורך 24 שעות ביממה, ב-2 עד 3 משמרות, לפי הנושאים והצרכים. ביום - בעיקר עבודות תחזוקה ובלילה - עבודות חפירה.

סיור בתוך המינהרה הנחפרת הצביע על היישום הזהיר של כל הדרישות שהוצגו במסגרת תכנון העבודה.

מידע נוסף יובא בגיליון "בטיחות" הקרוב.




 

 

מקור:אלכס אפשטיין, מחלקת הוצאה לאור, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 09.10.2024

 

שאלה:

האם נדרש התקן למניעת עלייה/טיפוס על סולם קבוע - סולמות קבועים?

 

התשובה:

הדרישות להתקנה ושימוש בסולמות קבועים מופיעות בתחיקה שלהלן:

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע