כניסה הרשמה צור קשר

ביקור ניידת הדרכה במרכז התעסוקה של עמותת שק"ל - תלפיות ירושלים

 

עודכן ב:21/09/2011

 

בתאריך 19.09.2011 הגיעה ניידת ההדרכה של המוסד לבטיחות למרכז התעסוקה של עמותת שק"ל – עמותה אשר פועלת במגוון רחב של תחומים ובהם קידום תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים.

שק"ל בתעסוקה הינו מערך תעסוקה מוגנת ונתמכת רב-מגזרי ורב-נכותי אשר מפעיל כחלק מהפעילות מרכז תעסוקה בירושלים ובו פועלת מתפרה , מרכז לייצור נרות , סטודיו לגרפיקה , מפעל קרטונים אריזות ודיוור ,במרכז התעסוקה ישנה חנות של מכירת מוצרים שמיוצרים ע"י המועסקים עם הצרכים המיוחדים והמכירות הינן למטרת לתמיכה ופיתוח.

במערך התעסוקה ניתנים שירותים לאנשים דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, צעירים ומבוגרים, עצמאיים ובעלי צרכים סיעודיים ועוד. בשק"ל בתעסוקה מועסקים  כ- 300 אנשים עם ליקויי למידה, אנשים עם ליקויים אינטלקטואליים, אנשים המתמודדים עם פגיעות נפשיות, דרי רחוב לשעבר, אנשים עם נכויות פיזיות ועוד. המשוקמים מחולקים לקבוצות בהתאם לרמת התפקוד שלהם ויכולותיהם.

במרכז התעסוקה ישנה חנות של מכירת מוצרים שמיוצרים ע"י המועסקים עם הצרכים המיוחדים והמכירות הינן למטרת לתמיכה פיתוח, ניידת ההדרכה של המוסד לבטיחות הגיעה לבקשת המרכז ובמסגרת שיתוף פעולה פורה לצורך הדרכת מועסקים בעלי צרכים מיוחדים , מנהלים מדריכים ועוד.

מפעיל הניידת מר משה אשכנזי הדריך את המועסקים במסירות ובמקצועיות רבה. יש לציין את שיתוף הפעולה הפעיל והפורה בתחום הבטיחות של הנהלת מרכז התעסוקה בניהולה של הגב'' איילת פישביין , ממונה הבטיחות מר שלומי אליה , מנהל האחזקה מר משה פולק , וכמו-כן תודות למתנדב מר חיים ידגר שפועל לקידום תחום הבטיחות במרכז התעסוקה.

מצ"ב קישור לאתר העמותה http://www.shekel.org.il/    
כתובת העמותה יד חרוצים 11 אזור התעשייה תלפיות

 

המקור:
ראובן בן שמעון , מדריך תעשייה ובנייה , מחוז ירושלים והשפלה המוסד לבטיחות וגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע