כניסה הרשמה צור קשר

תחרות בטיחות וגיהות במפעלי מילואות, לשנת 2007

 

עודכן ב:04/03/2008

 

תאגיד מפעלי מילואות, מקיף בתוכו מפעלים בתחומי פעילות שונים להם מכנה משותף המתמקד בענף החי והצומח, שבראשו עומד, המנכ"ל מר יובל אורן.

בשנת 2007, פעל ממונה על הבטיחות של התאגיד, מר יוחנן שטרן, ליצירת תחרות בין מפעלית בתחום הבטיחות והגיהות, בשיתוף פעולה עם המוסד לבטיחות סניף חיפה, במטרה לקדם את המודעות לבטיחות בקרב הארגון וליצור מעין "מסדר המפקד" בו המפעלים פועלים לתיקון מפגעים שוטפים.

טקס סיום תחרות, התקיים בתאריך 21.1.08, בחג טו' בשבט, ונטלו בו חלק פעיל נציגי המפעלים המשתתפים, מנהלי מילואות, נציגי אגף הפיקוח על העבודה ונציגי סניף חיפה של המוסד לבטיחות. בין המברכים, מנכ"ל מילואות, מר יובל אורן, אשר ברך את המשתתפים והדגיש את החשיבות שהוא מייחס להשתתפות הערה של המפעלים בתחרות. לדבריו, בעתיד יינתן דגש בתוכניות העבודה של המפעלים לתקציב הבטיחות, יחד עם הגדרת יעדים מתאימים לקידום הנושא. עוד הוסיף, כי הוא מאמין שהתחרות תחזור על עצמה גם בשנים הבאות. מנהל סניף חיפה של המוסד לבטיחות ולגיהות, מר סמי סעדי, ציין, בפני המשתתפים את החשיבות של פעילות מסוג זה להגברת המודעות בקרב העובדים לבטיחות ולגיהות, שתוביל לצמצום תאונות העבודה ומחלות המקצוע. עוד ברכו, מר רמי רז, מזכ"ל מילואות, מנהל משאבי אנוש, מר מוטי רעות וממונה על הבטיחות, מר יוחנן שטרן.

במקומות הראשון והשני זכו בהתאמה בית האריזה "מילופרי" ו"מילובר". חשוב לציין, כי במהלך שנת 2007, העובדים במפעלים אלה היו שותפים לתהליך שיפור הבטיחות והגיהות, בין היתר באמצעות שותפות פעילה בועדות הבטיחות שלהם.

לסיכום, תחרויות הבטיחות תורמות רבות לקידום הבטיחות במפעלים, הן מעלות את המודעות בקרב העובדים באמצעות יצירה של שותפות (גם למי שאינו שותף פעיל בהכנות), מקדמת טיפול במפגעי בטיחות ותורמת לגאווה המפעלית.

 

מקור:אברמסקו יוני, מדריך המוסד לבטיחות וגיהות, סניף חיפה.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 09.10.2024

 

שאלה:

האם נדרש התקן למניעת עלייה/טיפוס על סולם קבוע - סולמות קבועים?

 

התשובה:

הדרישות להתקנה ושימוש בסולמות קבועים מופיעות בתחיקה שלהלן:

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע