כניסה הרשמה צור קשר

קידום הבטיחות בקיבוץ להבות חביבה

 

עודכן ב:07/08/2017

 

לראשונה יזם המוסד לבטיחות מחוז מרכז ו-ים פעילות בקיבוץ להבות חביבה, כחלק מהתכנית האסטרטגית של המוסד לבטיחות ולגיהות שמנו לעצמנו מטרה לקדם את הבטיחות בענף הבנייה.

מתחילת החודש התחיל כמאל מוסטפא מדריך בניה במוס"ל, מסע אחרי אתרי בנייה. נכנסנו לקיבוץ להבות חביבה אשר יש בו תנופת בנייה רחבה בתוך שטחי הקיבוץ, רוב הבנייה היא בנייה פרטית. ישנו מספר רב של חברות בנייה שמבצעות את עבודות הבנייה ומספר רב של קבלנים.

לאחר שבוע של ביקורים בקיבוץ ומפגשים עם קבלנים ומנהלי עבודה, נמצא פערים וליקויים רבים בתחום הבטיחות באתרי הבנייה של החברות השונות. ניתנו באתרים הנחיות מקצועיות והכוונה על מנת לקדם את הבטיחות באתרים אלו. 

כפעולה משלימה בתאריך 3.8.17 הגיעה ניידת בטיחות של המוס"ל לקיבוץ והדריכה את כלל העובדים בהדרכות בטיחות בשפה העברית והערבית. יש לציין לטובה את שיתוף הפעולה לו זכינו בביקורים אלו.

הקבלנים, מנהלי העבודה והעובדים באתר הבנייה ברכו על בפעילות העניפה בהדרכות הבטיחות וההכוונה המקצועית שניתנה להם. ניידת הבטיחות עזרה רבות בהמחשת והדרכת העובדים בכל הקשור לסיכונים הבטיחות הקיימים באתרי הבנייה ובכלל. במהלך יום זה השתתפו למעלה מ- 60 עובדים ו- 20 קבלנים שונים.

 
עובדים באתר בניה להבות חביבה ניידת  בטיחות

הקבלנים אמרו שבעתיד ימשיכו לשתף פעולה בכל הנוגע להדרכות בבטיחות בעבודה.

בטיחות זו אחריות של כולם! "אם לא נהיה תלויים אחד בשני ,נהיה תלויים אחד ליד השני"

 

מקור:כמאל מוסטפא עלי, מדריך בטיחות בתחום הבנייה והתעשיה, מחוז מרכז וי-ם, המוסד לבטיחות ולגהות.

 

שלח להדפסה