כניסה הרשמה צור קשר

ביקור המוסד לבטיחות ולגיהות בנובולוג מודיעין

 

עודכן ב:06/07/2014

 

בתאריך 29/7/2014 בוצע ביקור במפעל נובולוג במודיעין. נובולוג היא חברת לוגיסטית בתחום הבריאות המובילה בישראל. השותפים האסטרטגיים שלנו הם חברות רב לאומיות המובילות בעולם התרופות והמכשור הרפואי הפועלות בישראל. אנו תומכים גם בסוכנים מקומיים ויצרנים ובמוצרים מכווני בריאות לשווק.

חברת האם של נובולוג, פארם אפ, הוקמה בשנת 1966 כדי להפיץ את מוצרי התרופות והמכשור הרפואי. נובולוג בונה על הידע העמוק של פארם אפ ומטפחת מערכות יחסים ארוכי טווח. נובולוג משפרת באופן משמעותי את תוצאותיה העסקיות לשותפים האסטרטגיים שלה עם מגוון רחב של מערכות ושירותים ייחודיים שתוכננו במיוחד עבורם, הכוללים:

 
  • היי טק ושירותים לוגיסטיים באיכות גבוהה
  • כלי מידע ושיווק מתקדמים
  • סביבה עסקית תומכת

המרכז  הלוגיסטי שוכן  בסמוך לשדה התעופה הבינלאומי העיקרי של המדינה ובהישג יד של ערים גדולות. נובולוג ממוקמת אסטרטגית כדי להציע ללקוחותיה את מירב המומחיות הנדרשת כיום וכדי לפעול ביעילות בשוק התחרותי יותר ויותר. כחלוצים של לוגיסטיקה ייעודית בישראל, נובולוג מחזיקה ברשת של קשרים מקצועיים פורמליים ובלתי פורמליים אשר באופן פעיל מקדמים את הנושאים הקשורים למוצר מכוון בריאות ועל מנת לשפר את חקיקת הרגולציה של התעשייה והסביבה העסקית בכללותה.

בנובולוג, אנו מאמינים באנשים שרוצים ליצור את הצלחתו של כל ארגון עסקי. אנו מחויבים לרעיון הזה בכל הפעילויות שלנו, עם הצוות שלנו, הלקוחות שלנו ובתוך הקהילה הרחבה יותר. עיקרון זה מוביל אותנו כל הזמן מחדש להשקיע בכוח האדם שלנו, לא רק מבחינה מקצועית אלא גם ברמה אישית. עבור הלקוחות שלנו זה מתבטא במקצועיות ושירות אישי באיכות הגבוהה ביותר. 

בביקור השתתף מטעם המוס"ל: מנכ"ל המוס"ל מר דניאל חדד, מנהל מחוז המרכז מר דורון רמתי, סגן מנהל מחוז המרכז גולדמן אברהם, מדריכת גיהות ממחוז המרכז לוסיה איגלניק.

מטעם מפעל נובולוג: עוזרת מנכ"ל אביגיל מגני, מנכ"ל דוד בר, ממונה בטיחות וגיהות ראובן ברייטמן, סמנכ"ל תפעול דודו שמואלוב,  סמנכ"ל רוקחות מירי טריינין, מנהלת הבטחת  איכות יסמין באזוב, מנהלת משאבי אנוש סיון רז.

המוס"ל ונובולוג ישתפו פעולה להעלאת רמת הבטיחות והסמכת הארגון לתקן הבטיחות 18001 .


 

 

מקור:גולדמן אברהם, סגן מנהל מחוז מרכז, המוסד לבטיחות ולגיהות
.

 

שלח להדפסה