כניסה הרשמה צור קשר

המוסד לבטיחות אורח כבוד בישיבת ועדת בטיחות עירונית בעיריית נתניה

 

עודכן ב:22/04/2013

 

עיריית נתניה היא אחת הערים המובילות בארץ בתחום הבטיחות והגיהות בעבודה. העירייה משקיעה משאבים ניהוליים וכספיים רבים למען הבטיחות והגיהות בעבודה. הדבר בא לידי ביטוי גם בשיתוף הפעולה הפורה והממושך שבין עיריית נתניה לבין המוסד לבטיחות ולגיהות. כך אמר סמנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות, ישראל שרייבמן בוועדת הבטיחות העירונית שהתכנסה ב - 9 לאפריל. יחד עם שרייבמן השתתפו בישיבה מטעם המוסד לבטיחות ולגיהות גם דב דביר מנהל מחוז המרכז ואריה וינטראוב, מדריך בטיחות של המחוז המלווה את עיריית נתניה ואת איב אופל, מנהל מחלקת הבטיחות והגיהות בעירייה עוד לפני כניסתו של אופל לתפקיד לפני 12 שנה.

 

משלחת המוסד לבטיחות ולגיהות הייתה אורחת הכבוד של ועדת הבטיחות העירונית שמתכנסת תדיר 8 פעמים בשנה.
 

בעיריית נתניה עובדים באופן ישיר כ-1,700 עובדים המועסקים במגוון עבודות בהן: תחזוקת מערכות חשמל, תברואה, גינון, לוגיסטיקה, לבורנטים, תחזוקה והקמת במות, מוסדות חינוך ועוד. בחודש ספטמבר 2012 קיבלה העירייה את "תו הזהב" של מכון התקנים. תו הזהב מעיד על כך שלעיריית נתניה יש תקן איכות בשלושה נושאים: תו תקן למערכת ניהול הבטיחות והבריאות בתעסוקה בהתאם לדרישות תקן ישראלי 18001. את התקן הזה קיבלה העירייה בשנת 2007. וכן תקן 9001 ISO ותקן 14001 ISO שיש לעירייה מזה מספר שנים.
 

בישיבה השתתפו, בנוסף לחברי ועדת הבטיחות העירונית, גם מנהלי אגפים של מינהל החינוך בעירייה. הישיבה נוהלה על ידי יו"ר ועדת הבטיחות העירונית, חייה שניידר שהיא מנהלת משאבי אנוש בעירייה. בנוסף השתתפו גם פול ויטל, מהנדס העיר, טובה דולב ראש מינהל החינוך, וכן מנהלי אגפים מתחום החינוך.
 

אגף החינוך עוסק בנושאים חוצי תחומים בהם: גינון ונוי, תשתיות, חשמל, ביטחון, תחזוקה, מבנים, בטיחות תלמידים ומורים, בטיחות עובדי העירייה.
 

בישיבה דנו בשיתוף הפעולה שבין כל אגפי העירייה לטובת קידום הבטיחות בעבודה ולמניעת תאונות עבודה ומחלות מקצוע. לאחר הישיבה אירח יצחק ענבר, מנכ"ל העירייה את חברי המוסד לבטיחות ולגיהות. סמנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות הודה למנכ"ל העירייה על שיתוף הפעולה הפורה שנמשך זמן רב בין העירייה לבין המוסד והביע את הערכתו הרבה לחשיבות ולתמיכה שנותנים גורמי הניהול בעירייה לנושא הבטיחות. כמו כן בירך את מנכ"ל העירייה על הצטרפותם למיזם להפחתת שיעור תאונות העבודה ב-5% לפחות, בהשוואה לשנים הקודמות ואמר כי הוא מאמין שבזכות פעילותם המבורכת בתחומי הבטיחות והגיהות הם יוכלו לעמוד ביעד.

 

מקור:אריה ווינטראוב, מדריך בטיחות מחוז ת"א, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה