אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                                   אוקטובר  2024
מרכז הידע והחדשנות מציג מאמרים חדשים:
שיטות להערכה ארגונומית של פגיעות שלד ושריר תעסוקתיות

מומלץ לשלב כלי הערכה ארגונומית שונים להערכה ארגונומית של פגיעות שלד ושריר תעסוקתיות ולהתאימם לסיכונים הייחודיים במקום העבודה ולמשימות העבודה בו.     
 
iStock-10687...
 
 
img1

הענישה על טעויותינו בעבודה כלל אינה שוויונית – כך עולה מסקר לאומי לבחינת תפיסת העובדים בארה"ב את תגובות הענישה ביחס למגדר ולמוצא אתני בחברה שבה הם מועסקים. 
iStock-10687...
 
שילוב תכניות של בטיחות ובריאות תעסוקתית במערכות החינוך לילדים ולנוער, כוח העבודה של המחר, יכול להשיג מודעות גבוהה לסיכוני הבטיחות והבריאות בעבודה ושינוי חיובי בגישה לבטיחות.      
 
חדשות מהעולם
 
 
הקשר בין תכיפות כאבי שריר ושלד לבין עזיבת העבודה ופרישה מוקדמת לפנסיה

תכיפות כאבי שריר ושלד בקרב עובדים מעל גיל 50 העלתה את הסבירות לעזיבת העבודה ולפרישה מוקדמת - כך עולה ממחקר בריטי רחב היקף על ההזדקנות והשפעותיה.   
 
iStock-10687...
 
iStock-10687...
פיתוח משקפי מגן משופרים לעובדים בשירותי הבריאות

מחקר סיני חושף לראשונה כי משקפי מגן סטנדרטיים מעלים סיכון לעומס חום ספציפי בעיניים ומציע שעובדי שרותי בריאות המרכיבים משקפי מגן לאורך זמן ממושך ישתמשו במשקפי מגן משופרים.
 
 
פרסום מזירת המחקר
 
סיכום מפגש קבוצת שפילד – מנהלי מכוני מחקר לבריאות ובטיחות תעסוקתית

מנהלי מכוני מחקר בתחום הבריאות והבטיחות בעבודה מרחבי העולם נפגשים מדי שנה. הם נפגשו השנה בוורשה, פולין. כל אחד הציג את תחומי המחקר העיקריים שנחקרים במדינתו ואת אתגרי הניהול שלהם. ד"ר לליב אגוזי, מנהלת המחקר של המוס"ל ייצגה את ישראל.    
 
iStock-10687...
 
"אימון מידע" - שאילתות בבטיחות וגיהות
footer_newsl...
 
 
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
{C}