אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                     ספטמבר  2024
מרכז הידע והחדשנות מציג מאמרים חדשים:
 
img1

חוקרי תקריות הבטיחות האוספים מידע בראיונות עם המעורבים בהן מוטים בהטיות קוגניטיביות המשפיעות על איכות המידע. כדי לשפר את הלמידה הארגונית מהחקירות מומלץ להכיר את סוגי ההטיות ולפתח שיטות ריאיון הממתנות אותן ואת השפעתן. 
iStock-10687...
 
עבודה על במת הרמה אנכית מסוג מספריים עלולה להיות מסוכנת כאשר היא נעשית באופן שאינו בטיחותי או שאינו על פי הוראות יצרן. המאמר מציג דוגמאות של תקריות המראות שאפשר למנוע פציעות קטלניות וחמורות אחרות בהפעלת מתקני הרמה אלו.       
 
קידום הבטיחות והבריאות התעסוקתית בעידן הדיגיטלי באירופה

בעידן זה, עובדים רבים מועסקים כעובדי דיגיטל או בעבודה המתבססת על פלטפורמות דיגיטליות. האיחוד האירופי אפיין עובדים אלו והגדיר את סיכוני הבטיחות והבריאות הכרוכים בעבודתם.    
 
iStock-10687...
 
חדשות מהעולם
 
___________

בינואר 2024 פורסם תקן חדש, ISO 45006, המספק לארגוני עבודה הנחיות למניעה או להפחתה של חשיפה והעברת גורמים מדבקים ולניהול הסיכונים הקשורים למחלות זיהומיות.   
 
מיזם משרד העבודה האמריקאי להגברת הבטיחות בענף עיצוב הנוף וחטיבת העצים

משרד העבודה האמריקאי יזם תוכנית רב-שנתית להפחתת החשיפה של העובדים בשירות עיצוב הנוף (גיזום, צמחייה) וחוטבי עצים לסיכוני הבטיחות ולצמצום ההיקף והחומרה של תאונות העבודה בענף.   
 
iStock-10687...
 
 
 
עוינות ותוקפנות בסביבת העבודה: היקפי התופעה והקשר שלה לבריאות העובדים בישראל

המוס"ל חקר את תופעת ההתעמרות בעבודה ויחסי עבודה עוינים בישראל, את היקפם והקשר שלהם למצבם של העובדים. המאמר מתאר ממצאים חלקיים ממחקר מקיף הכולל גורמים פסיכו-סוציאליים אליהם נחשפים עובדים בסביבת העבודה וקשורים לתפקודם ולבריאותם הפיזית והנפשית של העובדים.  
 
iStock-10687...
"לומדת כיס" בנושא מניעת נזקי שמש:
safety_Commi...
 
"אימון מידע" - שאילתות בבטיחות וגיהות
footer_newsl...
 
 
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה