אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                                         אוגוסט  2024
מרכז הידע והחדשנות מציג מאמרים חדשים:
 
img1

דליפות של נוזלים במערכות הידראוליות הן מקור לזיהום סביבתי, לתקלות תפעול, לנזק לציוד ולסיכוני בטיחות רבים. מהם הגורמים לנזילות והדרכים למניעתן? על כך במאמר. 
iStock-10687...
 
עבודות התקנה, פירוק ותחזוקה של מערכות מיזוג אוויר הן כורח המציאות. כיצד אפשר לצמצם ולמנוע את גורמי הסיכון העיקריים אליהם נחשפים טכנאי מערכות מיזוג אוויר? על כך במאמר.       
 
עבודה עם נוזלים קריאוגניים

תקרית התנדפות חנקן נוזלי במפעל לעיבוד עופות בארה"ב ממחישה את הסיכון הבטיחותי בעבודה עם נוזלים קריאוגניים. מהי התקינה הרלוונטית לעבודה עם נוזלים אלו ומהם אמצעי ההגנה שיש לנקוט בעת מיקום, אחסון ושינוע ידני שלהם?    
 
iStock-10687...
 
"לומדת כיס" בנושא מניעת נזקי שמש:
safety_Commi...
 
חדשות מהעולם
 
___________

שיעור הפציעות של עובדים צעירים מדור ה-Z גבוה יותר מזה של כל קבוצת גיל אחרת. מעסיקים שישכילו להבין את העולם התרבותי והלך הרוח של עובדים אלו יפחיתו את שיעור הפציעות , ההיעדרויות ותביעות הפיצויים של נפגעי תאונות עבודה אלו.   
 
תקן אמריקאי חדש למניעת עומס חום פיזיולוגי (heat stress) של עובדי בנייה

האגודה האמריקאית ASSP הכריזה על תקן לאומי חדש להגנת עובדי בנייה מפני התפתחות עומס חום בעבודה. התקן מספק מידע, הנחיה והדרכה מקצועית למעסיקים לניהול הסיכונים להתפתחות עומס חום פיזיולוגי באתרי בנייה.     
 
iStock-10687...
 
iStock-10687...
טכנולוגיה חדשנית לביטול רעשי סביבה, שמפריעים לשינה בסביבת העבודה על אסדות גז ונפט

טכנולוגיה פורצת דרך לביטול רעשים אקטיבי (ANC), יכולה לשפר את איכות השינה של עובדים הישנים בסביבה רועשת , כמו עובדי אסדות הגז והנפט ובכך להקטין את מעורבות העובדים בפציעות ובתאונות עבודה ולשפר את רווחתם ובריאותם הכללית.  
 
 
פרסום מזירת המחקר
 
סיכונים תעסוקתיים לסרטן העור: סקירה וסקר התמגנות מפני השמש

גורם הסיכון העיקרי לסרטן העור הוא חשיפה לשמש. התמגנות עובדים מפני החשיפה לשמש ותמיכת המעסיקים במניעת החשיפה חשובים לאין ערוך למניעת התפתחות סרטן עור. המאמר מציג סקירה וסקר ראשוני בנושא.     
 
iStock-10687...
 
"אימון מידע" - שאילתות בבטיחות וגיהות
iStock-10687...
 
 
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
{C}